.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده هاي وزير نيرو به نمايندگان مازندران

وعده وزير نيرو براي اختصاص اعتبار ويژه سدهاي البرز و گلورد در مازندران

به گزارش شمال نیوز ، دبير مجمع نمايندگان استان مازندران با اشاره به جلسه اخير مجمع نمايندگان با وزير نيرو گفت: وزير نيرو براي تسريع در اتمام سدهاي البرز و گلورد در مازندران از طريق اختصاص اعتبارات ويژه وعده مساعد داد.

احمد علي مقيمي در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري افزود: سد البرز و گلورد از طرح‌هاي زير بنايي براي تامين آب اراضي كشاورزي استان مازندران است كه در اين جلسه بر تسريع در روند اجرايي آن تاكيد شد.
وي اظهار داشت: وزير نيرو در اين جلسه متعهد شد كه آبگيري سد البرز در سال جاري انجام و بهره‌برداري نهايي آن نيز تا سال آينده به اتمام برسد.
وي با اشاره به اينكه مازندران غيرصنعتي تاكنون به دليل بي‌توجهي برخي‌ها از رشد صنعتي بازمانده است، تصريح كرد: در دور اول سفر هيئت دولت به مازندران، موانع صنعتي نبودن مازندران رفع تا استان با استفاده از مصوبه مشوق‌هاي صنعتي به سوي صنعتي شدن گام بردارد.
مقيمي همكاري محيط زيست براي اجراي برخي پروژه‌هاي مهم را خواستار و افزود: زيرساخت‌هاي عمومي استان نظير آب، برق و مخابرات نيز بايد براي توسعه همه جانبه تقويت شود.
وي خشكسالي امسال را هشداري براي سال‌هاي آينده مازندران عنوان و بيان كرد: آسيب پذيري مازندران در مقابل حوادث غيرمترقبه به دليل آماده نبودن زير ساخت‌ها بالاست.
مقيمي با اشاره به اينكه در اين ديدار مسئولان صنعت آب و برق مازندران نيز حضور داشتند، تاكيد كرد: مهار آب بايد در دستور كار دستگاه‌هاي مسئول قرار گيرد، به طوري كه در حال حاضر 90 درصد آب‌هاي سطحي مازندران مهار نمي‌شود.
دبير مجمع نمايندگان مازندران در پايان گفت: در اين جلسه از وزير نيرو خواسته شد براي تصويب طرح‌هاي زودبازده نظير احياي آب‌بندان‌ها و ساخت سدهاي كوچك و بزرگ همكاري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.